Δευτέρα 23 Μαΐου 2016

Η Κ. Βασίλισσα




https://www.youtube.com/watch?v=gRwFRMGpTWg



Το πρώτο πράγμα που πρόσεξα με το που σε είδα ήταν το χέρι σου. Σου είχαν βγάλει τα δαχτυλίδια και εσύ αυτά τα δαχτυλίδια τα ήθελες πάντα πάνω σου. Δε θυμάσαι ονόματα, δε θυμάσαι καν πως να καλύψεις τις ανάγκες σου και για αυτό η κ.Όλγα σε φωνάζει Βασίλισσα και σε προσέχει καθημερινά. Αλλά τα δαχτυλίδια σου γιατί στα έβγαλαν; Κάθε Βασίλισσα έχει την κορόνα της, εσύ είχες τη δική σου. Που είναι η κορόνα σου τώρα;


   Αν ήμουν πιο έξυπνη κ. Βασίλισσα θα περνούσα χρόνο μαζί σου όταν μπορούσες, όταν ήσουν δυνατή, όχι ότι τώρα δεν είσαι . Είσαι. Εγώ το ξέρω. Οι άλλοι δεν το ξέρουν,εμείς όμως έχουμε το ίδιο όνομα ,καταλαβαινόμαστε. Δεν έχεις όρεξη να φας πια. Γιατί Βασίλισσα; Εσύ λατρεύεις τα γλυκά και το παστίτσιο. Είναι τα αγαπημένα σου. Εγώ το ξέρω.

   Ανά δέκα λεπτά ξυπνάς και σηκώνεις το χέρι σου,αλλά δεν ανοίγεις τα μάτια σου. Έχεις καιρό να με κοιτάξεις στα μάτια. Μεγάλωσα, άνοιξε τα να με δεις. Τώρα τα μαλλιά μου είναι ξανθά και σγουρά,όπως ακριβώς σ'αρέσουν.

   Τα απογεύματα που κανείς δεν ήταν σπίτι ,εσύ με πρόσεχες και με βοηθούσες να κάνω τα μαθήματα μου. Μου τραγουδούσες νανουρίσματα, με τη γλυκιά φωνή σου και εγώ δεν ήθελα να κοιμηθώ γιατί μ'άρεσε να σε ακούω.

        Ήρθα και ξάπλωσα δίπλα σου και σε πήρα αγκαλιά και σε νανούρισα εγώ για πρώτη φορά. Δε μιλάς, δεν τρως, δε σηκώνεσαι . Μήπως έχεις κουραστεί; Αν έχεις κουραστεί σταμάτα λίγο και θα τα κάνω εγώ όλα. Δεν είμαι κουρασμένη εγώ. Ότι θες εγώ.



Δεν καταλαβαίνεις ,αλλά καληνύχτα Βασίλισσα.

        

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου